Overslaan en naar de inhoud gaan

Multimediale klantenbinding door tankstations

Met behulp van een kansspel via kassabon en website starten ruim 250 tankstations deze week met een langlopende klantenbindingsactie. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 1,5 miljard kassatransacties per jaar worden hiermee dertien miljoen consumenten in Nederland bereikt. Achter op de kassabonnen staan advertenties en een lotnummer. Via een kunnen klanten zich laten registeren en hun lotnummer aanmelden. Elke week en eens per maand worden er prijzen getrokken, die variëren van een i-mode mobieltje tot een 4WD-terreinwagen en beschikbaar worden gesteld door de deelnemende adverteerders.

related partner content for mobile comes here

TICCIT heeft in samenwerking met reclamebureau PPGH/JWT, Anite Benelux, KPN, Hew-lett Packard en Barito een flexibel systeem gebouwd om op maat gemaakte marketingpro-gramma’s te draaien voor elk type bedrijf. Elk medium, dat een (kansspel)nummer kan dra-gen, is geschikt om in combinatie met advertenties en websitebezoek een gegarandeerde respons te bereiken. Dit is voor zowel retailers als adverteerders een marketinginstrument om klanten te winnen en te behouden.

De deelnemende tankstations zijn aangesloten bij de Branche Behartiging Tankstations (BBT), een afdeling van BOVAG. De deelnemende tankstations zijn herkenbaar aan een speciale deursticker. Een overzicht van deelnemers staat op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in