Multimediale klantenbinding door tankstations
Met 1,5 miljard kassatransacties per jaar worden hiermee dertien miljoen consumenten in Nederland bereikt. Achter op de kassabonnen staan advertenties en een lotnummer. Via een website kunnen klanten zich laten registeren en hun lotnummer aanmelden. Elke week en eens per maand worden er prijzen getrokken, die variëren van een i-mode mobieltje tot een 4WD-terreinwagen en beschikbaar worden gesteld door de deelnemende adverteerders.
TICCIT heeft in samenwerking met reclamebureau PPGH/JWT, Anite Benelux, KPN, Hew-lett Packard en Barito een flexibel systeem gebouwd om op maat gemaakte marketingpro-gramma’s te draaien voor elk type bedrijf. Elk medium, dat een (kansspel)nummer kan dra-gen, is geschikt om in combinatie met advertenties en websitebezoek een gegarandeerde respons te bereiken. Dit is voor zowel retailers als adverteerders een marketinginstrument om klanten te winnen en te behouden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe deelnemende tankstations zijn aangesloten bij de Branche Behartiging Tankstations (BBT), een afdeling van BOVAG. De deelnemende tankstations zijn herkenbaar aan een speciale deursticker. Een overzicht van deelnemers staat op www.bovag.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid