Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Branddoctors en MM&MO

Branddoctors en MM&MO gaan per direct ‘intensief’ samenwerken met als primaire doel de klanten ‘nog vollediger’ te kunnen bedienen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Branddoctors is het adviesbureau van Emilie Huber en Susanne Swinkels, beiden voorheen werkzaam bij Unilever. Het bedrijf adviseert ruim twintig ‘fast movers’.

related partner content for mobile comes here

MM&MO is het bureau van Alfred Levi. Hij zegt over de samenwerking: ‘We zien in toenemende mate dat adverteerders behoefte hebben aan beter en specifieker advies op het terrein van doelgroep segmentatie en ‒kennis. De manier van werken van Branddoctors, waarbij consumentenbegrip voorop staat, past zeer goed bij onze werkwijze.’ Emilie Huber: ‘MM&MO is bij ons weten de enige partij die op onafhankelijke wijze adviseert en communicatieve trajecten met de adverteerder begeleidt. Daarmee vergroot de waarde van ons advies aanzienlijk.’ Beide bureaus blijven op eigen locatie werken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in