Overslaan en naar de inhoud gaan

Ode aan Peter Kentie

Ik hou van Peter Kentie. Voor de duidelijkheid: in de klassieke zin hou ik erg en uitsluitend van vrouwen en niet van mannen. Na…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is inspirerend als mensen enthousiast zijn. En er is geen onderwerp waar veel (jonge) mensen de laatste tijd zo enthousiast over zijn als social media.

related partner content for mobile comes here

Gevaar van dergelijk enthousiasme kan zijn dat een dergelijk onderwerp verwordt tot een religie waar men zich volledig maar ook kritiekloos aan overgeeft.

Het resultaat is vele, vele uren bezig zijn met soms relevante maar veel vaker volkomen irrelevante korte of langere ontboezemingen, waarvan ik me voortdurend afvraag wie daar opzit te wachten.
Het heerlijke van Peter Kentie, en daarom hou ik van hem, is dat hij enthousiast is over social media als marketingcommunicatie-instrument maar daar relativerend mee om kan gaan en daar heel nuchter over kan presenteren. In een klein half uurtje schetste hij de activiteiten van PSV op communicatiegebied, waarbij hij er vooral blijk van gaf heel veel te begrijpen van de (potentiële) PSV-fan. Een verademing.

Dat hij vervolgens op een slimme wijze alle eindjes van on- en offline communicatiemiddelen aan elkaar weet te knopen en in het volle besef blijkt te zijn hoe een en ander te commercialiseren, vertelt hij met een prettige vanzelfsprekendheid en relativering.
Na 2987 lezingen te hebben gehoord , ben ik niet vaak meer enthousiast. Maar van Peter Kentie hou ik.

Erik Triesscheijn
algemeen directeur
ARA

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in