CreatiefMerk


Er zijn hele volksstammen die de personal media wel erg personal maken. Maar als Merk kan dat je aardig op een dwaalspoor zetten. De drang om jezelf zeer persoonlijk te positioneren is wel erg groot bij een belangrijke groep gebruikers. Zijn die Consumensen wel serieus te nemen?
Als Merk dat zich serieus wil profileren bij een Social Media doelgroep is het natuurlijk wel zaak om zoveel mogelijk te weten tegen wie je zit je communiceren. Dat is dus zo simpel nog niet met al die egootjes die het
belangrijker vinden om met hun hoofd bij grote getallen binnen te komen dan aan serieuze profilering te doen. Defrienden is bij deze groep absoluut geen trend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDat zou dus in de naaste toekomst betekenen dat er een steeds grotere scheiding komt tussen serieuze groepen die moeilijk te benaderen zijn voor Merken en grote groepen die niet serieus genoeg zijn om te benaderen.
Dat het hard werken is om de Social Media Consumens te bereiken was al bekend maar dat kan wel eens een extra dimensie krijgen het komende jaar. Zou creativiteit ook in deze materie een belangrijke oplossing zijn? Ach ja die goeie ouwe creativiteit toch. Ook het komende jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid