Overslaan en naar de inhoud gaan

CreatiefMerk

Waar zijn die Social Media nou voor? Wat de Consumens betreft om gezien te worden en te posten. Geldt dat ook voor Linkedin waar je…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zijn hele volksstammen die de personal media wel erg personal maken. Maar als Merk kan dat je aardig op een dwaalspoor zetten. De drang om jezelf zeer persoonlijk te positioneren is wel erg groot bij een belangrijke groep gebruikers. Zijn die Consumensen wel serieus te nemen?

related partner content for mobile comes here

Als Merk dat zich serieus wil profileren bij een Social Media doelgroep is het natuurlijk wel zaak om zoveel mogelijk te weten tegen wie je zit je communiceren. Dat is dus zo simpel nog niet met al die egootjes die het
belangrijker vinden om met hun hoofd bij grote getallen binnen te komen dan aan serieuze profilering te doen. Defrienden is bij deze groep absoluut geen trend.

Dat zou dus in de naaste toekomst betekenen dat er een steeds grotere scheiding komt tussen serieuze groepen die moeilijk te benaderen zijn voor Merken en grote groepen die niet serieus genoeg zijn om te benaderen.

Dat het hard werken is om de Social Media Consumens te bereiken was al bekend maar dat kan wel eens een extra dimensie krijgen het komende jaar. Zou creativiteit ook in deze materie een belangrijke oplossing zijn? Ach ja die goeie ouwe creativiteit toch. Ook het komende jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in