O&M werkt wereldwijd voor Dupont
DuPont, het concern achter Lycra en Teflon, heeft Ogilvy & Mather aangewezen als het wereldwijde reclamebureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deelnemers aan de pitch is gevraagd mee te doen aan een ‘online veiling’ competitie, waarbij de marketeers moesten bieden op het Dupont-account. Deze vreemde pitch werd uiteindelijk gewonnen door O&M, dat Young & Rubicam, het huidige bureau McCann-Erickson Worldwide, FCB Worldwide en Saatchi & Saatchi versloeg. Het account is ongeveer 70 miljoen euro waard.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Julia Saia, DuPont communications manager zei tegen PR Week dat de online veiling slechts één van de aspecten van de pitch was. McCann had het account slechts 8 maanden in handen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid