NS zet vloggers Furtjuh & Jiami op de trein voor nieuwe ‘Tienertoer-Challenges’
Tijdens de #NSTienertoer-Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door de bekende vloggers.
Challenges
Furtjuh (170.000 abonnees) en Jaimi (110.000 abonnees) gaan op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken lang challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media. Met de challenges kunnen deelnemers gratis treinkaartjes winnen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11:00 en 12:00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via @NS_online op Twiter.
Nick & Simon
Vorig jaar begon de campagne met Nick en Simon. Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.
€ 50 outfit shoppen ♥ ZOMER SPECIAL | SHOPSPLASH #6
[View the story "NS Tienertoer Challenges 2015" on Storify]
Credits
Klant: NS
Klant: NS
Bureau:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid