Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima met Permanente Educatie-programma

In samenwerking met Stichting Techniek en Marketing (Stem) heeft het Nima een Permanente Educatie-programma opgezet dat de deelnemer meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het PE-programma moet deelnemers de meest actuele inzichten brengen op het gebied van industriële marketing. Het programma wordt afgesloten met een officieel Nima-certificaat.

related partner content for mobile comes here

Het PE-programma Marketing en Techniek start op 6 november. Het thema is verdeeld over vier sessies die elk worden ingeleid door een expert op het betreffende vakgebied. Vervolgens gaan de deelnemers aan de slag met de uitwerking van praktische businesscases.

Jos Fleischeuer, programmamanager bij Stem: ‘Marketing voor technisch georiënteerde bedrijven verdient meer aandacht. Je ziet dat er in deze sector veel tijd en geld wordt besteed aan communicatieve vaardigheidstraining, terwijl basisvragen uit de marketing ‒ hoe segmenteer ik mijn markt, hoe kies ik goede product/marktcombinaties, welke waarde creëer ik voor mijn klant? ‒ vaak onderbelicht blijven. Consumentgerichte bedrijven zijn daar verder in.’

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in