Nima met Permanente Educatie-programma
Het PE-programma moet deelnemers de meest actuele inzichten brengen op het gebied van industriële marketing. Het programma wordt afgesloten met een officieel Nima-certificaat.
Het PE-programma Marketing en Techniek start op 6 november. Het thema is verdeeld over vier sessies die elk worden ingeleid door een expert op het betreffende vakgebied. Vervolgens gaan de deelnemers aan de slag met de uitwerking van praktische businesscases.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuJos Fleischeuer, programmamanager bij Stem: ‘Marketing voor technisch georiënteerde bedrijven verdient meer aandacht. Je ziet dat er in deze sector veel tijd en geld wordt besteed aan communicatieve vaardigheidstraining, terwijl basisvragen uit de marketing ‒ hoe segmenteer ik mijn markt, hoe kies ik goede product/marktcombinaties, welke waarde creëer ik voor mijn klant? ‒ vaak onderbelicht blijven. Consumentgerichte bedrijven zijn daar verder in.’
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid