Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Monuta-commercial gaat over Facebook

De uitvaartverzekeraar lanceert zijn zesde commercial in de serie ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

binnen het thema relevante, hedendaagse onderwerpen bespreekbaar maken.

related partner content for mobile comes here

Eerder commercials sneden onderwerpen aan als &;&; en &;&;.

Facebook
De nieuwe film gaat over social media. Het leven speelt zich steeds meer digitaal af en vrijwel iedereen heeft een Facebook, Twitter en/of LinkedIn-pagina. Waar we vaak niet aan denken is wat we moeten doen met alle social media als iemand overlijdt.

Daarom biedt Monuta op een  een overzicht aan, van alle mogelijke digitale consequenties bij iemands overlijden.

De commercial is vanaf 27 oktober te zien op tv en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: N=5
Concept: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Nadine Marcar, Leonie van der Mark, Judith Lavalette
RTV Director: Christ Bloemheuvel

Productiemaatschappij: Caviar      
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Rogier Dorant
DOP: Steve Walker
Editor: Godelinde Pollmann
Sound: The Ambassadors
Post Production: Captcha

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in