Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe kids- en jongerenmarketingprijs: de Perfecte Beat

Op het congres Trends in kids- en jongerenmarketing wordt dit jaar voor het eerst de kids- en jongerenmarketingprijs ‘De Perfecte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het congres wordt dit jaar voor het eerst de kids- en jongerenmarketingprijs ‘De Perfecte Beat!’ uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De prijs is bedoeld om creatieve kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Want hoe raak je de juiste snaar bij deze moeilijk bereikbaar geachte doelgroep?

Iedereen die in 2009/2010 een campagne heeft gemaakt gericht op kinderen van 4-12 en /of jongeren van 12-24 jaar, kan meedingen naar de prijs. Belangrijk is dat de campagne een duidelijke doelstelling voor ogen had, op een creatieve manier heeft ingespeeld op de leefwereld van de doelgroep en een gedragsverandering teweeg heeft gebracht.

kan tot en met 31 maart 2010. De jury bestaat uit jongeren en vakspecialisten, die een voorselectie zullen maken. De congresbezoekers bepalen uiteindelijk wie er wint.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in