Nieuwe kids- en jongerenmarketingprijs: de Perfecte Beat
Op het congres Trends in kids- en jongerenmarketing wordt dit jaar voor het eerst de kids- en jongerenmarketingprijs ‘De Perfecte Beat!’ uitgereikt.
De prijs is bedoeld om creatieve kids- en jongerenmarketingcampagnes te belonen en als voorbeeld te stellen voor de branche. Want hoe raak je de juiste snaar bij deze moeilijk bereikbaar geachte doelgroep?
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuIedereen die in 2009/2010 een campagne heeft gemaakt gericht op kinderen van 4-12 en /of jongeren van 12-24 jaar, kan meedingen naar de prijs. Belangrijk is dat de campagne een duidelijke doelstelling voor ogen had, op een creatieve manier heeft ingespeeld op de leefwereld van de doelgroep en een gedragsverandering teweeg heeft gebracht.
Inzenden kan tot en met 31 maart 2010. De jury bestaat uit jongeren en vakspecialisten, die een voorselectie zullen maken. De congresbezoekers bepalen uiteindelijk wie er wint.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid