Nieuwe kansen voor niet-digitale technieken
Het is louter e-mailmarketing wat de klok staat in marketingland. E-mailmarketing is print inmiddels in volume gepasseerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoe meer e-mails mensen krijgen, des te moeilijker het echter wordt om eruit te springen en mensen te bereiken. Dat schept nieuwe kansen voor de ouderwetse en zeer persoonlijke direct mail per slakkenpost.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het e-mailwoud kan de traditionele direct mail effectiever dan ooit zijn. Boodschap: de huidige marketingomgeving is sterk digitaal gefocust maar schrijf de traditionele technieken niet al te voorbarig af.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid