Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mensen leven online'

Mensen surfen niet meer op internet, ze hebben een compleet bestaan online. Dat komt naar voren in een internationaal onderzoek van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruim 16 procent van de tijd die mensen besteden aan media, wordt online doorgebracht. Uit het onderzoek van de Microsoft Online Services Group blijkt dat mensen hun offline leven steeds meer nabootsen op internet.

related partner content for mobile comes here

Internet wordt nog steeds voornamelijk gebruikt om te communiceren; ruim 41 procent van de tijd online wordt besteed aan communicatie. Op de tweede plaats staat informatie verzamelen (35 procent van de tijd). In 14 procent van de tijd op internet zijn mensen bezig met financiële transacties. Entertainment (9 procent) en creatie (3 procent) zijn ook veel gebruikte redenen om online te zijn.

Het soort activiteit op internet hangt sterk samen met het moment van de dag. Het internetgebruik begint te stijgen vanaf een uur of negen 's ochtends naar het midden van de dag. Een tweede piek heeft plaats tussen zes en tien uur ’s avonds (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in