Overslaan en naar de inhoud gaan

Traffic4u introduceert search index

Zoekmachinemarketingbureau Traffic4u komt met de Traffic4u Search Index, een index van de gemiddelde kosten per klik op een advertentie in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is ontwikkeld om te voorzien in de behoefte van adverteerders aan inzichten in de Nederlandse zoekmachine advertentiemarkt.

related partner content for mobile comes here

De index wordt bepaald voor verschillende branches, waarvan de reisbranche de eerste is. Aan de hand van deze index bespreekt Traffic4u ontwikkelingen in verschillende branches op het gebied van adverteren in zoekmachines. Traffic4u publiceert het rapport met de uitkomsten van de index vier keer per jaar.

De Traffic4u Search Index laat zien dat de kosten per klik voor een reisadvertentie in Google in het tweede halfjaar met 18,15 procent gestegen zijn ten opzichte van dezelfde periode in 2006. Maar in het vierde kwartaal zijn de kosten per klik het laagst van alle vier kwartalen in 2007.
De Traffic4u Search Index is een beschrijvend model dat kan worden gebruikt ter vergelijking of evaluatie van advertentiecampagnes in zoekmachines in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in