Traffic4u introduceert search index
De index is ontwikkeld om te voorzien in de behoefte van adverteerders aan inzichten in de Nederlandse zoekmachine advertentiemarkt.
De index wordt bepaald voor verschillende branches, waarvan de reisbranche de eerste is. Aan de hand van deze index bespreekt Traffic4u ontwikkelingen in verschillende branches op het gebied van adverteren in zoekmachines. Traffic4u publiceert het rapport met de uitkomsten van de index vier keer per jaar.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
De Traffic4u Search Index laat zien dat de kosten per klik voor een reisadvertentie in Google in het tweede halfjaar met 18,15 procent gestegen zijn ten opzichte van dezelfde periode in 2006. Maar in het vierde kwartaal zijn de kosten per klik het laagst van alle vier kwartalen in 2007.
De Traffic4u Search Index is een beschrijvend model dat kan worden gebruikt ter vergelijking of evaluatie van advertentiecampagnes in zoekmachines in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid