Nieuwe glossy Sanoma Media: Vega


Op 4 oktober (Werelddierendag) wordt Vega gepresenteerd. Vega wil laten zien dat 'vegetarisme meer is dan alleen een voedingswijze, het is een mindstyle'.
Vega gaat over het maken van bewuste keuzes in voeding, kleding, cosmetica en meer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze nieuwe titel richt zich niet alleen op de inmiddels 750.000 tellende groep van Nederlandse vegetariërs, maar ook op de veel grotere groep van circa 4 miljoen Nederlanders die flirten met het idee (volgens Sanoma de zogenaamde 'flexitariërs').
Hoofdredacteur van Vega is Debby Gerritsen. De nieuwe titel van Sanoma Media ligt vanaf dinsdag 4 oktober 2011 in de winkel met een startoplage van 50.000 exemplaren en een verkoopprijs van €7,95. Hoe vaak Vega uitkomt, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid