Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe e-mailnieuwsbrief voor gevers goede doelen

Lenthe Publishers heeft deze week de website doelbewust.net en de gratis maandelijkse e-mailnieuwsbrief ‘Doelbewust’ gelanceerd. Deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lenthe Publishers heeft deze week de website en de gratis maandelijkse e-mailnieuwsbrief ‘Doelbewust’ gelanceerd. Deze bevatten nieuws, achtergronden en praktische informatie over schenken aan goede doelen en vrijwilligerswerk. Doelgroep zijn gevers aan goede doelen.

related partner content for mobile comes here

Uitgever Edwin Venema over ‘Doelbewust’: ‘Veel burgers hebben het gevoel dat zij belaagd worden door goede doelen: door de brievenbus, op straat en telefonisch. Er zijn echter veel vragen waar lang niet altijd een duidelijk antwoord op komt. Kan het niet een beetje minder? Wat gebeurt er precies met mijn geld? Hoe zit het ook alweer met die directiesalarissen?’
Volgens Venema hebben gevers behoefte aan heldere, objectieve informatie over de steunwaardigheid van goede doelen. Dat wil zeggen: geen media die alleen een goednieuwsshow brengen. ‘Doelbewust’ gaat over allerlei soort onderwerpen die te maken hebben met geven aan het goede doel, maar bevat ook voorbeelden van hoe gevers zelf een bijdrage kunnen leveren aan een betere samenleving.
De inkomsten komen van adverteerders die geïnteresseerd zijn in contact met gevers. De redactie van ‘Doelbewust’ wordt geleid door Marjan Smeitink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in