Nieuwe campagne Tolerance Unlimited
De campagne komt uit de koker van PPGH JWT. In de
Rode Hoed in Amsterdam werd een blik bekende Nederlanders opengetrokken voor een succesvolle aftrap. ‘Everybody happy?’, schreeuwde Frits Barend de ongeveer tweehonderd juichende middelbare scholieren toe, zo meldt het ANP. Barend stond onder anderen met Marco Borsato, Sylvana Simons, Hanneke
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisGroenteman en Albert Verlinde op het podium. Zij toonden het door hun opgenomen tv-spotje tegen intolerantie, dat onderdeel uitmaakt van de campagne.
Een ander belangrijk onderdeel is de expositie 'Wie ben jij', die bestaat uit foto's van honderd Nederlandse jongeren met een uiteenlopende culturele achtergrond. Uitgangspunt van de expositie is wat de jongeren zien als intolerantie. Ze maakten de foto's onder leiding van fotograaf Julian
Germain.
Stichting Tolerance Unlimited bestaat sinds 1998 en bedenkt jaarlijks een publicitaire activiteit om de aandacht te vestigen op verschillende vormen van intolerantie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid