Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Tolerance Unlimited

Met de leus 'Discriminatie waarom niet eigenlijk?' is stichting Tolerance Unlimited gisteren een campagne begonnen. De stichting wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne komt uit de koker van PPGH JWT. In de

related partner content for mobile comes here

Rode Hoed in Amsterdam werd een blik bekende Nederlanders opengetrokken voor een succesvolle aftrap. ‘Everybody happy?’, schreeuwde Frits Barend de ongeveer tweehonderd juichende middelbare scholieren toe, zo meldt het ANP. Barend stond onder anderen met Marco Borsato, Sylvana Simons, Hanneke

Groenteman en Albert Verlinde op het podium. Zij toonden het door hun opgenomen tv-spotje tegen intolerantie, dat onderdeel uitmaakt van de campagne.

Een ander belangrijk onderdeel is de expositie 'Wie ben jij', die bestaat uit foto's van honderd Nederlandse jongeren met een uiteenlopende culturele achtergrond. Uitgangspunt van de expositie is wat de jongeren zien als intolerantie. Ze maakten de foto's onder leiding van fotograaf Julian

Germain.

Stichting Tolerance Unlimited bestaat sinds 1998 en bedenkt jaarlijks een publicitaire activiteit om de aandacht te vestigen op verschillende vormen van intolerantie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in