Nielsen opent conversatie met jongeren
The Nielsen Company zet web 2.0 in data om data van jongeren (18-34 jaar) te verzamelen. "Hey! Nielsen" kwam vanmorgen online.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
The Nielsen Company zet web 2.0 in data om data van jongeren (18-34 jaar) te verzamelen. "Hey! Nielsen" kwam vanmorgen online.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De site moet meningen over tv, films, muziek en internet verzamelen. Nielsen wil met het initiatief ook zijn eigen merk relevant maken voor een jongere doelgroep.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGoed idee lijkt me, ondanks de wat EO-landdag-achtige naam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid