Nederland 2 in week 42 marktleider


Nederland 1 had een aandeel van 11,9 en Nederland 3 5,6. De publieke zenders hadden daarmee een gezamenlijk aandeel van 34,3 procent. RTL4 scoorde 15,6, RTL5 kwam uit op 6,0 procent en RTL7 op 3,5. De RTL-zenders komen daarmee samen op 25,1 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 10,7 procent, Net5 had 5,2 en Veronica 4,4. Samen komen de SBS-zenders uit op 20,3. Talpa scoorde 7,0 procent.
Best bekeken programma was de Champions League-wedstrijd Ajax-FC Thun met 2,526 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag had 2,519 miljoen kijkers, de Champions League-wedstrijd AC Milan-PSV 2,501 miljoen. Spoorloos werd bekeken door 2,314 miljoen mensen, de eerste aflevering van een nieuwe serie Idols had de aandacht van 2,311 miljoen mensen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid