Nederland 1 op 21,9 pct in week 8
Nederland 1 had in week 8 een marktaandeel geboekt van 21,9 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 was tweede zender met 13,9 procent en SBS 6 scoorde 11,5 procent. De publieke zenders hadden samen eem marktaandeel van 38,7 procent, RTL Nederland met vier zenders 26,8 procent en SBS Broadcasting met drie zenders 20,4 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma in week 8 is het NOS Journaal van gisteren met 2.788.000 kijkers, gevolgd door Studio Sport Eredivisie met 2.672.000 kijkers. Kijkcijferhit van de afgelopen weken Bananasplit zakte weg van boven de 3 miljoen kijkers naar rond de 2,3 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid