
De nieuwe titel focust zich op 'het snijvlak van marketing en media'. MediaTribune moet vier keer per jaar verschijnen. De eerste editie van MediaTribune werd geïntroduceerd op het MWG Congres in Noordwijkerhout.
De aankomende MediaTribunes staan gepland rondom de uitreiking van de Amma’s (de vakprijzen van de MWG), de najaarsprogrammering half september en het NUV Tijdschriften Gala in december. Maarten Timmers Verhoeven, directeur Lenthe Publishers: 'De snelheid waarmee media en het mediavak zich de afgelopen jaren hebben ontwikkeld gaf ruimte om naast MarketingTribune een aantal keer per jaar uit te komen met een spin off, geheel in het teken van media. Nieuwe verdienmodellen in media, de ontwikkeling in online media, de economische druk van het moment, de veranderende mediavraag en het aanbod, ze hebben allemaal betrekking op de marketingpraktijk. Vandaar de keuze voor een bijlage, die we overigens ook aanvullend meeverspreiden in een relevante media-doelgroep.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee