Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationale-Nederlanden stelt grote levensvragen aan Europeanen

Khanna\Reidinga en Czar willen laten zien dat NN luister en leert van klanten in heel Europa
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Amsterdams bureau Khanna\Reidinga presenteert de tweede campagne voor de internationale verzekeraar NN Group (in Nederland bekend als Nationale-Nederlanden). Afgelopen maand lanceerde NN ‘’ en nu ‘The Big Questions’.

related partner content for mobile comes here

Vijf vragen aan 250 Europeanen
In deze campagne op sociale media onderzoekt het merk menselijke vraagstukken door vijf fundamentele vragen te stellen aan mensen in 12 Europese landen. Regisseur Kay Lindhout (CZAR) stelde de vragen aan 250 mensen. Dit zijn vragen als ‘wat maakt je gelukkig’ en ‘wat is de meest drastische beslissing die je ooit hebt genomen?’

Khanna\Reidinga’s opdracht was laten zien dat NN luistert en leert van klanten uit heel Europa. Dit is gebaseerd op het idee dat iedereen te maken heeft met dezelfde vragen, maar dat we allemaal verschillende antwoorden geven. Remco Barbier van NN Group: ‘De campagne laat zien hoe veel we gemeen hebben, en tegelijkertijd, hoe uniek ieder individu is.’

De campagne gaat deze week live in 10 Europese landen. 

Vraag 1: Wat maakt jou blij?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Vraag 4: Wanneer ben jij het meest geïnspireerd?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in