Overslaan en naar de inhoud gaan

Hertz rolt lowbudget-merk Thrifty verder uit in Nederland

Thrifty is volgens het autoverhuurbedrijf ‘een perfecte aanvulling op het premium merk Hertz’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tot nu toe kunnen autohuurders alleen nog in Amsterdam, Rotterdam en de Nederlandse luchthavens terecht voor de lowbudget-rental Thrifty, maar binnenkort kunnen zij terecht bij 30 locaties van Hertz in Nederland. Later dit kwartaal volgen België en Luxemburg. Thrifty richt zich voornamelijk op de vrijetijdsmarkt, getuige ook het beeld op de website van Thrifty van een jong gezin dat eropuit is getrokken in de natuur: ‘Thrifty gooit niet met geld maar met tijd voor uw kinderen.’

related partner content for mobile comes here

Hertz over het lowbudget-merk: ‘Thrifty Autoverhuur biedt een basis assortiment van voertuigen die maximaal 9 maanden oud zijn, met 100 kilometers vrij per dag en wordt gekenmerkt door een zeer scherpe en heldere prijs-kwaliteit verhouding. Thrifty Is toegankelijk via internet waarbij vooruitbetalen mogelijk is.’ Henk van den Helder, general manager Hertz Benelux, zegt dat Thrifty een ‘perfecte aanvulling’ blijkt te zijn op het premium merk Hertz.

In Amsterdam is het lokale autoverhuurbedrijf Nedcars benoemd tot agent voor het merk Thrifty en Hertz zoekt voor beide merken verder naar nieuwe lokale partners.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in