Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG organiseert kennissessie rond Big Data

Onder andere Nick North, global lead media bij GfK UK, komt spreken over de ‘verdatisering’ van het mediavak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De MWG organiseert op dinsdag 20 november een kennis- en inspiratiesessie rondom het thema Big Data. Nick North, global lead media bij GfK UK, Marjolijn Kamphuis, onder andere hoofdredacteur van techblog Dutchcowgirls, Stef van Grieken, was analyst intern bij Google en Mervyn Brookson, manager business information & performance bij UM stippen de trends in Big Data aan en geven antwoord op vragen als: Zal Big Data onze advertising industry veranderen? Gaat Retour Pad Data het huidige kijkonderzoek compleet overbodig maken? Verandert de rol van het mediabureau door de komst van Big Data? En welke kansen zijn er voor adverteerders met Big Data? Mediaonderzoeksspecialist John Faasse modereert de sessie.

related partner content for mobile comes here

Het programma start om 16:00 uur (ontvangst 15:30 uur), de sessie wordt gehouden in CoolBrands House. Aanmelden kan .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in