MWG organiseert kennissessie rond Big Data
De MWG organiseert op dinsdag 20 november een kennis- en inspiratiesessie rondom het thema Big Data. Nick North, global lead media bij GfK UK, Marjolijn Kamphuis, onder andere hoofdredacteur van techblog Dutchcowgirls, Stef van Grieken, was analyst intern bij Google en Mervyn Brookson, manager business information & performance bij UM stippen de trends in Big Data aan en geven antwoord op vragen als: Zal Big Data onze advertising industry veranderen? Gaat Retour Pad Data het huidige kijkonderzoek compleet overbodig maken? Verandert de rol van het mediabureau door de komst van Big Data? En welke kansen zijn er voor adverteerders met Big Data? Mediaonderzoeksspecialist John Faasse modereert de sessie.
Het programma start om 16:00 uur (ontvangst 15:30 uur), de sessie wordt gehouden in CoolBrands House. Aanmelden kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid