Motion content partnership Kobalt en PIP
PIP en Kobalt bundelen hun advieskrachten met de verwachting de kostenefficiëntie van het budget van adverteerders verder te verbeteren. Ditmaal op het gebied van inkoop en productie van tv-spots en andere (online) film- en videoproducties. Met deze samenwerking ondersteunt Kobalt wederom meer ‘value voor money’ voor adverteerders.
De inkoop en het monitoren van productie van motion content is voor veel bedrijven een moeizaam en intransparant proces, meldt Kobalt. Daarnaast wordt steeds vaker gekozen voor directe inkoop bij leveranciers als het concept het toelaat, zoals bij virals, instore-, corporate- en internetfilms. Hiervoor is kennis van de markt en zijn aanbieders noodzakelijk.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDoor de samenwerking met PIP is het mogelijk om zowel ondersteuning te krijgen in het selectieproces als de kostenefficiëntie te optimaliseren. Naast advies op projectbasis zijn ook op maat gemaakte workshops voor marketing-, product- en procurementmanagers beschikbaar.
Marceline Beijer van Kobalt: ´Het veranderende communicatielandschap, waarin motion content steeds belangrijker wordt, is voor ons aanleiding om ook op dat gebied onze welbekende transparantie en kostenefficiëntie van toepassing te laten zijn. Als partner op het gebied van motion content en productie inkoop kunnen we onze klanten meer rendement uit hun investeringen helpen halen. De samenwerking met PIP is waardevolle aanvulling op onze dienstverlening.´
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid