Overslaan en naar de inhoud gaan

Monsterboard focust op millennials in nieuwe merkcampagne

De campagne is online te zien, maar ook via televisie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Monsterboard wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millennials (nu 18 tot en met 35 jaar oud) bestaat, helpen om een baan te vinden. Met twee commercials waarin de grote paarse merkmascotte Monster figureert, wil Monsterboard werken aan de naamsbekendheid onder de millennialgeneratie. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle televisiezenders van RTL en Brand Deli.

related partner content for mobile comes here

Digital minded
In twee commercials bereikt de recruitmentsite 75% van de millennials en 80% van de 35-49-jarigen in Nederland. ‘Nog nooit was een generatie meer ‘digital minded’ dan deze, maar het is ook een generatie die af en toe een steuntje in de rug nodig heeft om het optimale te kunnen halen uit hun carrière. Wij willen deze generatie graag helpen om ze de erkenning te geven die ze verdienen door hun potentieel en talent te koppelen aan de juiste baan’, zegt Gian Zandonà, managing director van Monsterboard.

Naast tv-commercials is Monsterboard in mei en juni 2017 zichtbaar via online video. Dit is zowel op de sites van televisiezenders als YouTube. Voor het concept en de creatie van de campagne zijn Mcgarrybowen London en Achtung Mcgarrybowen Amsterdam verantwoordelijk.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in