Overslaan en naar de inhoud gaan

MMA en IAB lanceren Mobile Creative Guidelines

De Mobile Marketing Associaton, maar vooral de mobiele afdeling van het IAB zijn de laatste jaren druk om de Mobile Advertising standaarden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is in mijn optiek echter meer nodig om van de mobiel een volwassen marketing kanaal te maken.
Zeker als ik kijk naar enkele mobile advertising campagnes die ik de laatste twee weken onder de loep heb genomen (zie oa , , ), maar ook mobiele bureaus (zie ) en bedrijven (bv ) zelf kunnen nog wel wat stappen zetten. Naast de Mobile Advertising standaarden heeft IAB en de MMA hebben nu ook Creative Guidelines voor het mobiele kanaal opgesteld. Je hebt er een flink beeldscherm voor nodig om het overzicht een beetje normaal te kunnen lezen. De pdf is helaas bepaald niet mobiel vriendelijk, maar wel erg interessant om tot je te nemen.

related partner content for mobile comes here

Zie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in