MMA en IAB lanceren Mobile Creative Guidelines
De Mobile Marketing Associaton, maar vooral de mobiele afdeling van het IAB zijn de laatste jaren druk om de Mobile Advertising standaarden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is in mijn optiek echter meer nodig om van de mobiel een volwassen marketing kanaal te maken.
Zeker als ik kijk naar enkele mobile advertising campagnes die ik de laatste twee weken onder de loep heb genomen (zie oa Ola, NS, WeightWatchers), maar ook mobiele bureaus (zie onderzoek) en bedrijven (bv Ordina) zelf kunnen nog wel wat stappen zetten. Naast de Mobile Advertising standaarden heeft IAB en de MMA hebben nu ook Creative Guidelines voor het mobiele kanaal opgesteld. Je hebt er een flink beeldscherm voor nodig om het overzicht een beetje normaal te kunnen lezen. De pdf is helaas bepaald niet mobiel vriendelijk, maar wel erg interessant om tot je te nemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid