Overslaan en naar de inhoud gaan

Dat wordt even omschakelen voor AH ...

De ontwikkelingen in de Nederlandse levensmiddelenbranche volgen elkaar in steeds sneller tempo op. Nieuwe initiatieven halen wekelijks de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ontwikkelingen in de Nederlandse levensmiddelenbranche volgen elkaar in steeds sneller tempo op. Nieuwe initiatieven halen wekelijks de ruim vertegenwoordigde vakpers en steeds vaker ook de nationale, landelijke pers.
Wij , de kenners, maar nu ook de consumenten worden uitgebreid op de hoogte gehouden en kunnen alle ontwikkelingen op de voet volgen. Die werden meestal aangezet door Albert Heijn. De opmerkelijke acquisitie van Bol.com, de nieuwste AH-to-Go winkels, de expansie in Duitsland en België, de speciale afhaalpunten, de pick-up service, enz. En enkele jaren geleden bijv. de stappen in bio en EKO.

related partner content for mobile comes here

Nu heeft Jumbo een belangrijke stap gezet ... de megastore in Breda met 6000m². Alleen maar food! Volgens (oude) branche wetten kan dat niet ... "Zelfs AH lukt dat niet ..."

Keek iedereen vroeger naar AH, nu is Jumbo het glorieuze middelpunt van de belangstelling. "Tout le Monde" uit de branche is al in Breda geweest. En iedereen is verrast en enthousiast. "Dit is bijzonder", "Hoe kan het", "Zo'n winkel wil iedereen toch in z'n buurt".

Met deze Jumbo stap wordt Albert Heijn van trendsetter "gedegradeerd" tot trendvolger. Want geloof maar gerust, dat Zaandam naar Breda kijkt. Want Jumbo doet een stap, die eigenlijk van AH verwacht mocht worden.
Vroeger kon iedereen wat van AH leren. Details van AH initiatieven werden door de concurrentie gekopieerd en door vertaald. Als AH verstandig is (en dat zijn ze), dan pikken ze nu de AH krenten uit de "lekkere Jumbo pap".

Maar kan AH dat? Ik denk het wel. Vroeger niet! Toen was Zaandam niet alleen in de ogen van de consument de "King of Food", maar dat vonden ze vooral zelf ook ... En zo gedroegen ze zich.

Nu zitten ze absoluut met de , Zaanse neuzen op de Bredase ontwikkelingen uit Veghel.

We zullen het merken ...!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in