Commercial: Klaverblad Energy


Titel van de commercial is: Klaverblad Energy. Dit keer krijgt Klaverblad Verzekeringen het advies om in de energiemarkt te stappen. De verzekeraar gaat niet op het advies in; Klaverblad Verzekeringen blijft enkel en alleen verzekeren, nu en in de toekomst. Dat is tegenwoordig uitzonderlijk. De themazin is dan ook: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.
Aan de introductie is een actie gekoppeld: op de Klaverblad website kan iedereen zijn mening over de commercial geven en daarmee kans maken op een oplader op zonne-energie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits:
Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Productie RTV: Violet van der Straaten
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Judith Engels
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid