Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial: Klaverblad Energy

Klaverblad Verzekeringen lanceert 15 april een tv-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Titel van de commercial is: Klaverblad Energy. Dit keer krijgt Klaverblad Verzekeringen het advies om in de energiemarkt te stappen. De verzekeraar gaat niet op het advies in; Klaverblad Verzekeringen blijft enkel en alleen verzekeren, nu en in de toekomst. Dat is tegenwoordig uitzonderlijk. De themazin is dan ook: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.

related partner content for mobile comes here

Aan de introductie is een actie gekoppeld: op dekan iedereen zijn mening over de commercial geven en daarmee kans maken op een oplader op zonne-energie.

Credits:

Bureau: BVH
Strategie: Jeroen Kaal
Art/Copy: Maarten Bakker, Peter van Zijp
Productie RTV: Violet van der Straaten
Account: Anne-Britt van Uchelen
Mediabureau: Stroom
Productiemaatschappij: Hazazah
Regie: Wim van der Aar
Productie: Judith Engels

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in