Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM verloot ruimtereis

Samen met RAPP lanceert DDB & Tribal Amsterdam vandaag KLM SPACE, een campagne die deelnemers de kans biedt om een ruimtereis te winnen aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 22 april zal een ballon worden gelanceerd vanuit de Nevada Desert in de Verenigde Staten. De ballon bevat camera’s en een GPS-tracker die data zal doorgeven aan waar de reis van de ballon live gevolgd kan worden. Zodra de ballon de dampkring verlaat zal hij uitzetten en uiteindelijk knappen.

related partner content for mobile comes here

Op de website, die vanaf vandaag live is, kunnen mensen voorspellen waar de ballon zal knappen, door hun plaats in de ruimte op te eisen voordat de ballon gelanceerd wordt. De deelnemer met de beste voorspelling wint een reis naar de ruimte.

Tusen 10 april en 22 april kunnen wannabe-astronauten hun voorspellingen doen. Daarnaast kunnen ze hun kansen vergroten door vrienden te vragen om hen te steunen, die door dat te doen op hun beurt ook weer meer kans maken. Tijdens de vlucht van de ballon geeft de website real time informatie over de exacte plaats van de ballon, zodat deelnemers de voortgang op de voet kunnen volgen.

RAPP en DDB & Tribal Amsterdam hebben niet alleen een site voor desktop computers gecreeerd, maar ook aparte versies voor tablets en mobiele telefoon.

Campagnenaam: 'KLM SPACE: Claim Your Place in Space'
Bureau: RAPP/DDB & Tribal Amsterdam
Creative director: Bram Holzapfel
Productiebedrijf: MediaMonks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in