Overslaan en naar de inhoud gaan

Nespresso op zoek naar koning/koningin voor oranje cup

Hoewel Nespresso ontkent George Clooney aan de kant te zetten als merkambassadeur, is het merk in Nederland in ieder geval op zoek naar …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel Nespresso George Clooney aan de kant te zetten als merkambassadeur, is het merk in Nederland in ieder geval op zoek naar nieuwe (tijdelijke) gezichten.

related partner content for mobile comes here

Voor de campagne rondom de nieuwe gaat Nespresso op zoek naar ‘drie Koningen en Koninginnen’.

De campagne is een inhaker op de kroning van Prins Willem-Alexander en draait om het thema ‘Op een dag word je wakker als een Koning’.

Insteek: iedereen kan een ‘vorstelijk begin van de dag beleven, dankzij de nieuwe “ochtendkoffie” verpakt in een oranje capsule: Linizio Lungo.’

Nespresso-clubleden kunnen een rol spelen in de campagne op billboards en advertenties die rondom de kroning te zien zijn.

Er wordt niet gezocht naar echte modellen, maar naar mannen en vrouwen met een koninklijke uitstraling.

Liefhebbers kunnen zich zaterdag 16 maart en 19 maart in Nespresso Boutique in Amstelveen Stadshart laten keuren. Je moet wel clublid zijn en tussen de 25-55 jaar zijn.

Update 23 april 2013

Nespresso is er uit, vijf Clubleden zijn uitgekozen als ‘het vorstelijke gezicht van Nespresso’. Hieronder zie je de winnaars

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in