Nespresso op zoek naar koning/koningin voor oranje cup
Hoewel Nespresso ontkent George Clooney aan de kant te zetten als merkambassadeur, is het merk in Nederland in ieder geval op zoek naar nieuwe (tijdelijke) gezichten.
Voor de campagne rondom de nieuwe Grand Cru Linizio Lungo gaat Nespresso op zoek naar ‘drie Koningen en Koninginnen’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe campagne is een inhaker op de kroning van Prins Willem-Alexander en draait om het thema ‘Op een dag word je wakker als een Koning’.
Insteek: iedereen kan een ‘vorstelijk begin van de dag beleven, dankzij de nieuwe “ochtendkoffie” verpakt in een oranje capsule: Linizio Lungo.’
Nespresso-clubleden kunnen een rol spelen in de campagne op billboards en advertenties die rondom de kroning te zien zijn.
Er wordt niet gezocht naar echte modellen, maar naar mannen en vrouwen met een koninklijke uitstraling.
Liefhebbers kunnen zich zaterdag 16 maart en 19 maart in Nespresso Boutique in Amstelveen Stadshart laten keuren. Je moet wel clublid zijn en tussen de 25-55 jaar zijn.
Update 23 april 2013
Nespresso is er uit, vijf Clubleden zijn uitgekozen als ‘het vorstelijke gezicht van Nespresso’. Hieronder zie je de winnaars
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid