Overslaan en naar de inhoud gaan

Mianne de Vries wint Volvo Design Challenge

Mianne de Vries is de winnaar van de Volvo Design Challenge 2014, de 1e editie van deze jaarlijkse ontwerpwedstrijd voor jonge talentvolle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Vries ontvangt een geldbedrag van € 5.000 voor de ontwikkeling van haar professionele carrière. In de afgelopen maanden hebben de deelnemers aan de challenge toegewerkt naar het moment dat hun, op de Volvo XC60 geïnspireerde, ontwerpen zichtbaar zijn voor het publiek.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De vakjury van de Volvo Design Challenge kende de prijs toe aan Mianne de Vries vanwege haar ‘toegankelijke en ook poëtische antwoord op het merk Volvo’. &;Mianne weet in haar ontwerp de kernwaarden van de Volvo XC60 - activiteit, beleven en delen - te vatten in één product,&; motiveert jurylid Corien Pompe. De verkiezing valt binnen de kaders van Design Moves Us; de designrichting van Volvo waarbij door designtalenten wordt nagedacht over de vraag hoe de automotive industrie zich zal en kan ontwikkelen in de toekomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in