Overslaan en naar de inhoud gaan

MerkWaarde

Het opjaaggedrag van aandeelhouders en de daaraan gekoppelde resultaatbonussen zijn een belangrijke factor geweest om het Merk in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken hadden inmiddels ook een onwerkelijke rol gekregen in de maatschappelijke verhoudingen.
Uiterlijk vertoon werd de bovenliggende waarde. De werkelijke rol van een Merk dat een stabiele prijs/waardeverhouding heeft, dus kwaliteit en oplossingen biedt, was even over de horizon verdwenen.
Maar ongeveer iedereen staat weer met de voetjes op de Merkaarde.

related partner content for mobile comes here

En liggen weer kansen voor het Merk om haar werkelijke rol in te nemen.
Merken die bijvoorbeeld “garantie” weer verder dan de eerste stoeptegel brengen. Dat belooft waar het voor bedoeld was.
Merken die ook een verantwoordelijkheid naar de Consumens voelen en weer contact met hem maken en geen illusies verkopen.

De wereld van het Merk ontmoet de Consumens weer zoals het ooit bedoeld was. En zo hoort het ook want uiteindelijk zijn de kopers van een product de werkelijke aandeelhouders van een Merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in