Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks opent een nieuw kantoor in Mexico-Stad

Alexander van Rijn (foto links) Marcelo Planchart (foto rechts) leiden MediaMonks’ elfde internationale kantoor.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Hilversumse digitale productiebedrijf opent een nieuw internationaal kantoor in Mexico. MediaMonks werkt vaker samen met Mexicaanse merken en bureaus als Aeroméxico, Leo Burnett, Ogilvy, Publicis, Visa en het toerismebureau Visit Mexico. Daarom was een uitbreiding in Mexico-Stad een logische vervolgstap, zegt oprichter Victor Knaap. 'De vraag naar high-end geïntegreerd productiewerk groeit in die regio.'

related partner content for mobile comes here

Latijns-Amerika als groeimarkt voor digital


Het internationale kantoor wordt geleid door Marcelo Planchart en Alexander van Rijn. Planchart: 'Wat betreft omzet is Latijns-Amerika de snelst groeiende markt in digital advertising.' Hij verwijst naar een recent onderzoek van Magna.

een recent onderzoek van Magna.

.

Derde kantoor in Latijns-Amerika


Het kantoor in Mexico-Stad is niet de eerste Latijns-Amerikaanse vestiging, MediaMonks had al twee kantoren in Argentinië en Brazilië. Met de opening van het kantoor in Mexico heeft MediaMonks in totaal 200 werknemers in Latijns-Amerika. Wereldwijd heeft het bedrijf 650 medewerkers, verdeeld over kantoren in Amsterdam, Londen, Stockholm, Dubai, Los Angeles, Buenos Aires, Mexico Stad, São Paulo, Singapore en Shanghai.

Het kantoor in Mexico-Stad is niet de eerste Latijns-Amerikaanse vestiging, MediaMonks had al twee kantoren in Argentinië en Brazilië. Met de opening van het kantoor in Mexico heeft MediaMonks in totaal 200 werknemers in Latijns-Amerika. Wereldwijd heeft het bedrijf 650 medewerkers, verdeeld over kantoren in Amsterdam, Londen, Stockholm, Dubai, Los Angeles, Buenos Aires, Mexico Stad, São Paulo, Singapore en Shanghai.

Onder de radar aan het werk


Knaap is blij dat hij het nieuws kan delen. 'MediaMonks Mexico werkt al een paar maanden onder de radar aan hele mooie producties, van tv-reclames tot apps en digitale platformen. We zetten onze productiecapaciteiten in voor de lokale markt en werken samen met internationale klanten om campagnes in de rest van de Latijns-Amerika te verspreiden.'

Knaap is blij dat hij het nieuws kan delen. 'MediaMonks Mexico werkt al een paar maanden onder de radar aan hele mooie producties, van tv-reclames tot apps en digitale platformen. We zetten onze productiecapaciteiten in voor de lokale markt en werken samen met internationale klanten om campagnes in de rest van de Latijns-Amerika te verspreiden.'

Zo maakte het bedrijf een nieuwe app voor vliegmaatschappij Aeroméxico en een grote campagne voor het toerismebureau Visit Mexico (inclusief een interactieve film, een mobile-first platform en tv-reclames voor vijf verschillende markten). Samen met Leo Burnett maakte MediaMonks onderstaande muziekvideo voor Corona (10 miljoen views op Google en Facebook).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In de video hieronder zie je fragmenten van recent werk.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in