McDonald’s Smoothie in grotere verpakking
McDonalds wil dat volwassenen vaker een Smoothie kopen, dus komt het fruitdrankje voortaan in een grotere verpakking.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het fruitdrankje is vanaf vandaag verkrijgbaar in een flesje van 200 ml, de prijs blijft echter hetzelfde.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Smoothie werd in april van dit jaar gelanceerd en is voor één euro los verkrijgbaar, of bij het Happy Meal.
Vooral moeders kochten de Smoothie voor hun kroost. De grotere verpakking moet nu meer volwassenen over de streep trekken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRené Jaspers, director Marketing, Communications & Consumer Insight van McDonald’s Nederland: ‘Door de Smoothie in een groter flesje aan te bieden, wordt het ook voor onze volwassen gasten nog aantrekkelijker om een gezonde keuze te maken.’
McDonald’s werkt voor de Smoothie samen met Chiquita.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid