Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktconform salaris en vintage Volkswagenbusje voor drie maanden bloggen in Zuid-Limburg

Op blogsabbatical in het zoete zuiden. VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing willen regio op de kaart zetten met 'meest omvangrijke…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

VVV Zuid-Limburg en Maastricht Marketing roepen bloggers op om te solliciteren op een contentklus van drie maanden. Het idee is om de regio op de kaart te zetten met 'de meest omvangrijke bloggersreis die ooit is georganiseerd in eigen land'. De onthaasting waar we Zuid-Limburg sowieso al mee associëren, is ook terug te voelen in de oproep: 'In tegenstelling tot de gewone persreizen waarbij vaak te veel activiteiten in één of twee dagen worden gestopt, mag een blogger vanaf de maand augustus drie maanden lang op reis, zonder overvol programma en in eigen tempo. De blogger wordt op gezette momenten vergezeld door collega-bloggers, VIP’s en andere media.' Bloggers kunnen solliciteren via www.limburglonkt.nl. De organisatie belooft voor de periode een marktconform salaris en een vintage Volkswagenbusje. (Zie ook video onderaan dit bericht.)

related partner content for mobile comes here

Verblijfsduur omhoog
De directeur van VVV Zuid-Limburg, Anya Niewierra, zegt in een toelichting dat het doel van de campagne is om de verblijfsduur van bezoekers te verlengen. 'En dan niet alleen in de weekenden, maar ook op een doordeweekse dag en buiten het hoogseizoen. 'We laten zien dat hier zoveel te beleven valt dat je gemakkelijk drie maanden kan vertoeven in de regio.' De gemiddelde verblijfsduur is nu 1,6 dag in Maastricht en in Zuid-Limburg lag dit afgelopen jaren rond 4,6 dagen. Lars Flinkerbusch, directeur van Maastricht Marketing, zegt dat bezoekers moeten verleid worden om langer te blijven. 'Bijvoorbeeld door de hele regio te verkennen, maar ook over de grens in bijvoorbeeld Aken, Luik en Hasselt.'
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in