The Media Exchange en Qmusic introduceren geotargeting


Adverteerders kunnen op gemeente- of provincieniveau commercials inzetten bij de online themazenders van Qmusic. Daarnaast is het ook mogelijk om per regio verschillende creatieve uitingen te gebruiken. Hiermee is een volgende stap gezet in ‘addressable advertising’ voor audio.
Ook de andere stations die aangesloten zijn bij The Media Exchange bieden deze mogelijkheid.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRob Beijersbergen; 'Met geotargeting hebben we weer een stap gemaakt waardoor adverteerders hun boodschap nu nauwkeuriger bij de juiste doelgroep kunnen brengen. Blijven innoveren is voor ons essentieel om niet alleen de efficiëntie voor onze relaties te vergroten, maar ook om onze luisteraars relevantie te kunnen blijven bieden.'
Arthur Hoogendijk: 'We hebben een volgende stap gezet om onze missie te verwezenlijken, namelijk de relevantie van audio advertising te vergroten. We weten dat er vanuit de markt veel vraag is naar geotargeting en kunnen deze belofte nu gaan inlossen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid