MarketingTribune wordt verkocht aan Lenthe


Ceo Marianne van Leeuwen van RBI Nederland bevestigt het voornemen, adjunct-directeur Reed Business Amsterdam Rob Kolkman licht het voorgenomen besluit toe: ‘Bij Lenthe krijgt de titel betere toekomstmogelijkheden dan bij Reed Business. Het blad kan niet aan de groei-eisen die binnen onze uitgeverij gelden voldoen.’
Volgens Kolkman heeft de verkoop geen personele consequenties. MarketingTribune werd, toen nog NieuwsTribune geheten, begin 2000 door Reed van de Weekbladpers gekocht. Later werden naam en koers veranderd, en bracht men de verschijningsfrequentie terug naar tweewekelijks.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnlangs vertrok Fred Sengers, sinds 2004 hoofdredacteur van het vakblad, naar Nieuwe Revu. De beoogde nieuwe eigenaar Lenthe Publishers werd opgericht in 1995 en is, blijkens de website, als uitgeverij actief in de sectoren charitas en cultuur. Het bedrijf geeft titels uit als Sponsor Magazine en FM, organiseert talloze events en congressen en maakt sponsored media, zoals websites, nieuwsbrieven, magazines en boeken.
Directeur/eigenaar Don Akkermans was niet bereikbaar voor commentaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid