Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketingTribune wordt verkocht aan Lenthe

Reed Business verkoopt het tweewekelijkse marketingvakblad MarketingTribune aan Lenthe Publishers. Het gaat om een voorgenomen besluit, dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ceo Marianne van Leeuwen van RBI Nederland bevestigt het voornemen, adjunct-directeur Reed Business Amsterdam Rob Kolkman licht het voorgenomen besluit toe: ‘Bij Lenthe krijgt de titel betere toekomstmogelijkheden dan bij Reed Business. Het blad kan niet aan de groei-eisen die binnen onze uitgeverij gelden voldoen.’

related partner content for mobile comes here

Volgens Kolkman heeft de verkoop geen personele consequenties. MarketingTribune werd, toen nog NieuwsTribune geheten, begin 2000 door Reed van de Weekbladpers gekocht. Later werden naam en koers veranderd, en bracht men de verschijningsfrequentie terug naar tweewekelijks.

Onlangs vertrok Fred Sengers, sinds 2004 hoofdredacteur van het vakblad, naar Nieuwe Revu. De beoogde nieuwe eigenaar Lenthe Publishers werd opgericht in 1995 en is, blijkens de website, als uitgeverij actief in de sectoren charitas en cultuur. Het bedrijf geeft titels uit als Sponsor Magazine en FM, organiseert talloze events en congressen en maakt sponsored media, zoals websites, nieuwsbrieven, magazines en boeken.

Directeur/eigenaar Don Akkermans was niet bereikbaar voor commentaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in