Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing vanaf nu digitaal, persoonlijk en gecontroleerd

Door Sander van der Blonk, RapidSugar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik ben ervan overtuigd dat we nog maar aan het begin staan van de digitalisering en individualisering van marketingprocessen.

related partner content for mobile comes here

Marketing beweegt structureel van broad casting (een boodschap voor grote groepen consumenten), naar narrow casting (verschillende boodschappen naar kleine groepen consumenten) en naar personal messaging of ultra narrow casting (specifieke boodschappen naar een persoon).

Deze ontwikkeling wordt gestimuleerd door de infrastructuur aan beeldschermen, die thuis (PC, DTV), in de auto, op het werk, in de trein en in de bus verschijnen.

Kijk maar om je heen. Van groot (billboard) tot klein (mobiele telefoon). Zowel passief (alleen zenden) als interactief (via touchscreen). Met en zonder persoonsherkenning (cookie, RFID).

En verbonden met het internet en de backoffice systemen van de aanbieder. Via vaste en wireless breedbandverbindingen.

Volgens sommigen betekent dit dat we subiet bestaande wetmatigheden en 'modellen' moeten omgooien.

Lees eens verder op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in