Marketing vanaf nu digitaal, persoonlijk en gecontroleerd


Ik ben ervan overtuigd dat we nog maar aan het begin staan van de digitalisering en individualisering van marketingprocessen.
Marketing beweegt structureel van broad casting (een boodschap voor grote groepen consumenten), naar narrow casting (verschillende boodschappen naar kleine groepen consumenten) en naar personal messaging of ultra narrow casting (specifieke boodschappen naar een persoon).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze ontwikkeling wordt gestimuleerd door de infrastructuur aan beeldschermen, die thuis (PC, DTV), in de auto, op het werk, in de trein en in de bus verschijnen.
Kijk maar om je heen. Van groot (billboard) tot klein (mobiele telefoon). Zowel passief (alleen zenden) als interactief (via touchscreen). Met en zonder persoonsherkenning (cookie, RFID).
En verbonden met het internet en de backoffice systemen van de aanbieder. Via vaste en wireless breedbandverbindingen.
Volgens sommigen betekent dit dat we subiet bestaande wetmatigheden en 'modellen' moeten omgooien.
Lees eens verder op IMEDIACONNECTION.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid