Management TBWAPR Company start eigen bureau
Marc de Mönnink en Hans Ekhart, die de afgelopen elf jaar het management voerden over TBWAPR Company, hebben het pr-bureau NewsLab…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Samen met vijf vaste medewerkers zijn ze met NewsLab ingetrokken bij Ogilvy. Ekhart: ‘Wij werken ruim tien jaar in een reclame-omgeving en voegen door middel van een brede inzet van pr-instrumenten autoriteit toe aan de overige disciplines binnen het reclamevak. Wij zijn en blijven echter voor honderd procent eigenaar van NewsLab, omdat we onze eigen koers willen varen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met NewsLab wil het duo inspelen op de toenemende vraag naar marketing-pr. Volgens De Mönnink neemt de geloofwaardigheid van reclameboodschappen af, terwijl die van een positief bericht in de krant toeneemt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid