RTL4 in week 14 marktleider


RTL5 kwam uit op 7,6 procent en RTL7 had 3,6 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 10,7, Net5 had 5,2 procent en Veronica 4,7. Nederland 1 had een aandeel van 12,3, Nederland 2 13,7 en Nederland 3 6,7. Talpa had een marktaandeel van 6,6 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 32,7 procent, de zenders van RTL Nederland 27,2 procent en de SBS-zenders 20,5 procent. In week 14 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 202,8 minuten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Champions League-wedstrijd tussen Barcelona en Benfica had 2,593 miljoen kijkers en was daarmee het best bekeken programma. De Wedstrijden zondag staat op de tweede plaats met 2,090 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op maandag werd bekeken door 2,053 miljoen mensen, gevolgd door Dancing with the stars met 1,855 miljoen belangstellenden. De Champions League-wedstrijd tussen AC Milan en Olympique Lyon was goed voor 1,798 miljoen kijkers.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid