Overslaan en naar de inhoud gaan

Leagas Delaney wint Europitch Lycos

Leagas Delaney heeft in een pitch het pan-Europese reclame account voor alle Lycos Europe merken gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lycos Europe heeft een jaarlijks marketing budget van 150 miljoen Euro. Leagas Delaney wordt volledig verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe campagnes met betrekking tot het groeiende merkenportfolio van Lycos Europe. Daarvoor gaat Leagas Delaney een ‘nieuwe generatie creatieve concepten’ ontwikkelen die verder bouwen op de huidige Lycos and Comundo TV commercials.

related partner content for mobile comes here

The Digital Partners, de online divisie van Leagas Delaney, werkt ook aan een nieuwe corporate website voor Lycos Europe met onder andere nieuws voor investeerders, een bedrijfsoverzicht en een online persruimte, die later deze maand 'live' zal gaan.

Lycos Europe, één van Europa's leidende Internet bestemmingen, heeft een bijzonder sterk portfolio bestaande uit Internet portal Lycos, de community Tripod, de ISP Comundo en de Duitse portal Fireball. Het Lycos Europe netwerk biedt lokale talen en content in 11 Europese landen. Ook zijn nieuwe reclame campagnes gepland voor de aanstaande lancering van Angelfire, Sonique en Hotbot door Lycos Europe verderop in 2000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in