Leagas Delaney wint Europitch Lycos
Lycos Europe heeft een jaarlijks marketing budget van 150 miljoen Euro. Leagas Delaney wordt volledig verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe campagnes met betrekking tot het groeiende merkenportfolio van Lycos Europe. Daarvoor gaat Leagas Delaney een ‘nieuwe generatie creatieve concepten’ ontwikkelen die verder bouwen op de huidige Lycos and Comundo TV commercials.
The Digital Partners, de online divisie van Leagas Delaney, werkt ook aan een nieuwe corporate website voor Lycos Europe met onder andere nieuws voor investeerders, een bedrijfsoverzicht en een online persruimte, die later deze maand 'live' zal gaan.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaLycos Europe, één van Europa's leidende Internet bestemmingen, heeft een bijzonder sterk portfolio bestaande uit Internet portal Lycos, de community Tripod, de ISP Comundo en de Duitse portal Fireball. Het Lycos Europe netwerk biedt lokale talen en content in 11 Europese landen. Ook zijn nieuwe reclame campagnes gepland voor de aanstaande lancering van Angelfire, Sonique en Hotbot door Lycos Europe verderop in 2000.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid