Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutchtone heroverweegt communicatiebeleid

Dutchtone gaat zich herbezinnen op zijn strategische communicatiebeleid, dat wat betreft het thematische deel bij Lowe Lintas (daarvoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Internationale ontwikkelingen’ worden door een woordvoerder als achtergrond genoemd. Gedoeld wordt op het feit dat de moeder van Dutchtone, France Telecom, in Engeland telecomaanbieder Orange heeft overgenomen. Volgens waarnemers wordt nu de mogelijkheid van een meer centraal aangestuurd Europees reclamebeleid overwogen. Naar verluidt is het account in Engeland bij WCRS al opgezegd in het kader van de heroriëntatie. In Nederland raakt de heroriëntatie mogelijk, naast Lowe Lintas, ook Office, Kern Habbema Yap, GLP, Lammersen van Toorenburg. Deze bureaus zijn werkzaam voor de France Telecom-dochters Dutchtone, EuroNet/InterNet/Wanadoo of Casema).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in