Kruidvat heeft nieuw logo


Met de introductie van het beeldmerk wil Kruidvat zich nog sterker onderscheiden in de Nederlandse health & beautymarkt. Ook sluit het nieuwe logo volledig aan op de vernieuwde winkelformule van Kruidvat.
Door de lancering van het nieuwe logo denkt Kruidvat in staat te zijn op een herkenbare wijze naar buiten te treden. In tegenstelling tot het oude logo - dat in 1980 is ontwikkeld en sindsdien slechts een aantal kleine aanpassingen heeft ondergaan - is deze keer gekozen voor niet alleen de volledige merknaam in het logo, maar ook een beeldmerk dat afzonderlijk kan worden ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het nieuwe logo is de ‘K’ van Kruidvat op een subtiele en creatieve wijze verwerkt. Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat, zegt dat het nieuwe logo 'uitstekend aansluit op onze vernieuwde winkelformule. In dit nieuwe concept kunnen klanten net als voorheen bij Kruidvat terecht voor een verrassend en betaalbaar assortiment, maar in een volledig vernieuwde en gemoderniseerde winkelomgeving. Beleving, uitstraling en toegankelijkheid staan hierin centraal.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid