Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat heeft nieuw logo

Drogisterijketen Kruidvat heeft een nieuw logo onthuld: 'modern, eigentijds, fris en volledig in lijn met de kernwaarden die Kruidvat wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de introductie van het beeldmerk wil Kruidvat zich nog sterker onderscheiden in de Nederlandse health & beautymarkt. Ook sluit het nieuwe logo volledig aan op de vernieuwde winkelformule van Kruidvat.

related partner content for mobile comes here

Door de lancering van het nieuwe logo denkt Kruidvat in staat te zijn op een herkenbare wijze naar buiten te treden. In tegenstelling tot het oude logo - dat in 1980 is ontwikkeld en sindsdien slechts een aantal kleine aanpassingen heeft ondergaan - is deze keer gekozen voor niet alleen de volledige merknaam in het logo, maar ook een beeldmerk dat afzonderlijk kan worden ingezet.

In het nieuwe logo is de ‘K’ van Kruidvat op een subtiele en creatieve wijze verwerkt. Gerard van Breen, algemeen directeur van Kruidvat, zegt dat het nieuwe logo 'uitstekend aansluit op onze vernieuwde winkelformule. In dit nieuwe concept kunnen klanten net als voorheen bij Kruidvat terecht voor een verrassend en betaalbaar assortiment, maar in een volledig vernieuwde en gemoderniseerde winkelomgeving. Beleving, uitstraling en toegankelijkheid staan hierin centraal.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in