Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD haalt hoogste Recma-score

OMD heeft als enige mediabureau in Nederland een zogenaamde A+ rating gehaald in de rapportage van het onafhankelijke Recma-instituut, dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Omnicom-bureau dankt de A+ status vooral aan de winst van het Provincies-account, Pepsico en Renault-Nissan, na een internationale pitch. Na OMD haalden de bureaus Universal Media, MPG en Initiative een A-rating.

related partner content for mobile comes here

Een B+ over de prestaties in 2008 verdienden de bureaus Carat, Mediacom en Vizeum, een B-beoordeling kregen Mindshare, Kobalt, ZenithOptimedia en Mediaedge:cia. Alleen Starcom kreeg in het Recma-rapport een C-rating.

Hans Horneman, ceo van Omnicom Media Group: ‘OMD werkt al heel lang en in stilte aan een upgrading van haar kwaliteiten. Online lopen we inmiddels voorop, en we nemen ook nog steeds mensen aan.’

Wel erkent Horneman dat OMD te weinig van zich heeft laten horen de afgelopen periode. Dat het bureau bij de Amma’s niet eens werd genomineerd voor Mediabureau van het Jaar, vindt hij een schande: ‘Onbegrijpelijk, echt de lacher van het jaar. Het irriteert me nog steeds, en het zegt meer over de Amma-jury dan over ons.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in