OMD haalt hoogste Recma-score
Het Omnicom-bureau dankt de A+ status vooral aan de winst van het Provincies-account, Pepsico en Renault-Nissan, na een internationale pitch. Na OMD haalden de bureaus Universal Media, MPG en Initiative een A-rating.
Een B+ over de prestaties in 2008 verdienden de bureaus Carat, Mediacom en Vizeum, een B-beoordeling kregen Mindshare, Kobalt, ZenithOptimedia en Mediaedge:cia. Alleen Starcom kreeg in het Recma-rapport een C-rating.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHans Horneman, ceo van Omnicom Media Group: ‘OMD werkt al heel lang en in stilte aan een upgrading van haar kwaliteiten. Online lopen we inmiddels voorop, en we nemen ook nog steeds mensen aan.’
Wel erkent Horneman dat OMD te weinig van zich heeft laten horen de afgelopen periode. Dat het bureau bij de Amma’s niet eens werd genomineerd voor Mediabureau van het Jaar, vindt hij een schande: ‘Onbegrijpelijk, echt de lacher van het jaar. Het irriteert me nog steeds, en het zegt meer over de Amma-jury dan over ons.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid