Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik Kijken (9 januari 2014)

Welke ontwikkelingen zien strateeg Boris Nihom,
vrijdenker Michiel Buitelaar, inspirator Michiel Drijber, creatief Jan Bennink en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het event, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen, is dit jaar breder en sterker dan ooit: de IAA en de Adfo Groep hebben de krachten gebundeld met de Media Werk Groep (MWG), het Interactive Advertising Bureau (IAB) en de VEA, de vereniging van communicatiebureaus.

related partner content for mobile comes here

Die samenwerking heeft niet alleen concreet geresulteerd in vijf spraakmakende sprekers, maar zal ook zorgen voor een groter en meer divers publiek dan ooit tevoren. Voor ons reden om uit te wijken naar een ruimere locatie: de Zuiveringshal van de Westergasfabriek, waar Paulien Cornelisse en moderator Astrid Prummel de middag zullen presenteren.

Onveranderd is de traditionele uitreiking van het Gouden Koffiekopje: wie was in de vorige editie van Koffiedik Kijken de beste voorspeller van 2013? Simon Neefjes, Joris van Heukelom, Peter Vandermeersch, Salem Samhoud of Jack de Vries?
Koffiedik Kijken 2014 wordt zoals altijd afgesloten met een feestelijke nieuwjaarsborrel.

Datum: Donderdag 9 januari
Aanvang: 16.00 uur
Locatie: Zuiveringshal Westergasfabriek, Amsterdam

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in