Koffiedik Kijken 2017: dit heb je gemist


Professionals uit media, marketing en communicatie kwamen vorige week samen voor een kijkje in de toekomst. Tijdens Koffiedik Kijken 2017 keek presentator Jort Kelder met vier sprekers vooruit op het nieuwe jaar. Kon je er niet bij zijn, of wil je alle voorspellingen nog eens teruglezen? Dat kan.
Lees alle voorspellingen van de sprekers:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Koffiedik Kijken met Victor Knaap van MediaMonks: 'We gaan niets winnen in Cannes'
Victor Knaap tijdens Koffiedik Kijken 2017
- Mariëlle Krouwel (SNS): 'De Infleuncersbubbel gaat barsten'
Mariëllle Krouwel tijdens Koffiedik Kijken 2017
- Marc Oosterhout voorspelt het nieuwe kabinet tijdens Koffiedik Kijken
- Marion Koopman: 'Het is te laat voor addressable reclame op tv'
Adformatie 100
Daarnaast werd de Adformatie100 bekendgemaakt, de lijst met de 100 mensen die het afgelopen jaar het verschil maakten in het vak. Op nummer één staat dit jaar Hans Brouwer, de man achter MassiveMusic en de A'DAM Toren. Bekijk de volledige lijst.
In een kort interview vertelt hij over het belang en de toekomst van muziek in reclame.
Hans Brouwer bovenaan in de Adformatie 100
Proef tot slot nog even de sfeer met de aftermovie:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid