Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste Super Bowl reclame van 2017: Intel maakt alles episch

Commercials zijn dit jaar duurder dan ooit
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Technologiebedrijf Intel Corp. is het eerste bedrijf dat zijn Super Bowlreclame voor 2017 laat zien. Op 5 februari is het weer tijd voor de jaarlijkse finale van het American Footballseizoen, dat tevens bekend staat om de indrukwekkende (en vooral dure) reclames.

related partner content for mobile comes here

Episch

In de commercial van Intel staat de 360-graden-filmtechniek van het bedrijf centraal. Die kan echt álles er ‘episch’ uit laten zien, is de boodschap. In de video (gemaakt door McGarryBowen) zie je hoe footballspeler Tom Brady ’s ochtends zijn tanden poetst en pannenkoeken bakt. De techniek maakt die alledaagse bezigheden ineens spannend.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De 360-graden-techniek van Intel wordt trouwens ook gebruikt tijdens de uitzending van de footballwedstrijd.

Duurste ooit

Volgens magazine Ad Age kost het filmpje ongeveer 5 miljoen euro. Op basis van data-analyse voorspelt het medium dat adverteerders dit jaar een recordbedrag uitgeven aan reclames tijdens de Super Bowl: 385 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in