Eerste Super Bowl reclame van 2017: Intel maakt alles episch


Technologiebedrijf Intel Corp. is het eerste bedrijf dat zijn Super Bowlreclame voor 2017 laat zien. Op 5 februari is het weer tijd voor de jaarlijkse finale van het American Footballseizoen, dat tevens bekend staat om de indrukwekkende (en vooral dure) reclames.
Episch
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de commercial van Intel staat de 360-graden-filmtechniek van het bedrijf centraal. Die kan echt álles er ‘episch’ uit laten zien, is de boodschap. In de video (gemaakt door McGarryBowen) zie je hoe footballspeler Tom Brady ’s ochtends zijn tanden poetst en pannenkoeken bakt. De techniek maakt die alledaagse bezigheden ineens spannend.
Brady Everyday | Tom Brady | Intel
De 360-graden-techniek van Intel wordt trouwens ook gebruikt tijdens de uitzending van de footballwedstrijd.
Duurste ooit
Volgens magazine Ad Age kost het filmpje ongeveer 5 miljoen euro. Op basis van data-analyse voorspelt het medium dat adverteerders dit jaar een recordbedrag uitgeven aan reclames tijdens de Super Bowl: 385 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid