Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten in foodservice oriënteren hoofdzakelijk via internet

70% van de ondervraagden noemt internet bij de drie belangrijkste kanalen voor oriëntatie. 25% meer dan in 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek van GROUP7, waaraan 80 leveranciers voor de foodservice hebben deelgenomen. Het belang van beurzen, buitendienst en brochures nam met 10 procent af.

related partner content for mobile comes here

Martin van Dam, partner bij GROUP7: &;Bij zakelijke aankopen zien we nu gedrag dat we kennen van consumenten. Klanten gaan zelf op zoek naar informatie en inspiratie om uiteindelijk tot een keuze te komen. Ze komen pas veel later in dat proces bij je buitendienst terecht.&;

Van Dam vervolgt:  &;Aanbieders in foodservice kunnen veel beter inspelen op het gedrag van klanten. Het begint met een duidelijk verhaal op de website over de propositie en de voordelen die het biedt aan de doelgroep. Dat kan je daarna uitbouwen tot een bredere internetstrategie.&;

Het rapport E-commerce in Foodservice wordt op 8 januari 2015 gepresenteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in