Saatchi Brazilië filmt biercommercial geheel onder water
Om het nieuwe Beats Senses bier van Skol bekendheid te geven, nam reclamebureau F/Nazca Saatchi & Saatchi een onderwatercommercial op.
Dit is het idee achter de onderwaterfilm: De fles van Skol Beats Senses heeft een diepblauwe kleur, dus een onderwaterfeest is de perfecte achtergrond voor een commercial.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Skol-Beats-Senses-www.blogvanessamelo.com_.br-17.10-1.jpg
De executie was verre van eenvoudig, zegt de regisseur Jonathan Gurvit. Alleen de casting al, was een uitdaging: die werd onder water gehouden. Het resultaat ziet er zo uit:
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaSkol Beats Senses
Bron: Adweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid