Kies de wildcard voor het Grote Marketing Congres!


De uitkomsten van de Grote Marketing Enquête 2013 worden in september gepubliceerd, maar we lichten hier op Molblog alvast een tipje van de sluier op.
2013 blijkt een tussenjaar, waarin de marketeer alles in stelling brengt voor 2014. De ogen zijn gericht op mobile, en op de klant. Hoe bereik (en raak) je nog de klant? De marketeer hongert naar kennis: de helft van de respondenten vindt dat ze niet over voldoende kennis beschikt om alle nieuwe (digitale) mogelijkheden goed te kunnen toepassen in hun werk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp het Grote Marketing Congres, dat we 8 oktober organiseren, willen we deze honger stillen, en handvatten bieden om het einddoel te bereiken.
Alle onderwerpen die in de enquête aan bod komen, worden behandeld in ons programma. Maar jij kunt ook meebeslissen. Maak een keuze uit de volgende onderwerpen, waarvan jij vindt dat deze in een workshop besproken moet worden op 8 oktober:
Welk onderwerp wil jij terugzien op Het Grote Marketing Congres?
- ROI en budget
- Omnichannel
- MVO Marketing
- Sociale media
Het onderwerp met de meeste stemmen, wint een wildcard voor het congres. En we verloten een ticket onder de deelnemers.
Laat dus voor donderdag 1 augustus weten welke onderwerp je extra uitgelicht wilt zien in een workshop! Meer informatie vind je op www.hetgrotemarketingcongres.nl/Index.aspx
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid