Overslaan en naar de inhoud gaan

Kies de wildcard voor het Grote Marketing Congres!

De resultaten uit onze Grote Marketing Enquête vormen op 8 oktober het uitgangspunt voor een dag voor inspiratie, kennis en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitkomsten van de Grote Marketing Enquête 2013 worden in september gepubliceerd, maar we lichten hier op Molblog alvast een tipje van de sluier op.

related partner content for mobile comes here

2013 blijkt een tussenjaar, waarin de marketeer alles in stelling brengt voor 2014. De ogen zijn gericht op mobile, en op de klant. Hoe bereik (en raak) je nog de klant? De marketeer hongert naar kennis: de helft van de respondenten vindt dat ze niet over voldoende kennis beschikt om alle nieuwe (digitale) mogelijkheden goed te kunnen toepassen in hun werk.

Op het Grote Marketing Congres, dat we 8 oktober organiseren, willen we deze honger stillen, en handvatten bieden om het einddoel te bereiken.

Alle onderwerpen die in de enquête aan bod komen, worden behandeld in ons . Maar jij kunt ook meebeslissen. Maak een keuze uit de volgende onderwerpen, waarvan jij vindt dat deze in een workshop besproken moet worden op 8 oktober:

Welk onderwerp wil jij terugzien op Het Grote Marketing Congres?
- ROI en budget
- Omnichannel
- MVO Marketing
- Sociale media

Het onderwerp met de meeste stemmen, wint een wildcard voor het congres. En we verloten een ticket onder de deelnemers.

Laat dus voor donderdag 1 augustus weten welke onderwerp je extra uitgelicht wilt zien in een workshop! Meer informatie vind je op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in