Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT Amsterdam benoemt 4 creative directors

Bert Kerkhof & Ivar van den Hove en Maarten Vrouwes & Friso Ludenhoff zijn benoemd tot creative directors bij JWT Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier benoemde creative directors rapporteren aan Bas Korsten, executive creative director bij JWT.

related partner content for mobile comes here


V.l.n.r. Bert Kerkhof, Ivar van den Hove, Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff

Korsten noemt deze stap voor de vier een logische stap in hun ontwikkeling. Ook zegt hij: ‘De kwaliteit van het werk waar ze voor staan, moet de norm zijn binnen JWT Amsterdam. En moet de groei die het bureau doormaakt ook kwalitatief hoogstaand maken.’

Bert Kerkhof en Ivar van den Hove stapten vier maanden geleden over van TBWA\Neboko naar JWT Amsterdam. De Nationale-Nederlanden campagne &;Verkocht&; is van hun hand.

Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff kwamen anderhalf jaar geleden over van FHV BBDO, en maakten werk voor KitKat - &;Have a seat&; en de Sire-campagne &;Psychisch ziek&;.

Sinds eind 2012 voerde Korsten de creatieve directie over JWT Amsterdam in zijn eentje, terwijl hij daarnaast verantwoordelijk is voor onder meer strategie.

Dom Nash en Esin Cittone gaan verder als Senior Team binnen het bureau.

Evenals nieuwe aanwinsten Thomas Reinhold en Tibor van Ginkel, die bij Selmore prijswinnend werk maakten voor Bavaria waaronder de films met Hugh Hefner en Charlie Sheen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in